At vælge telekort – point til at være forsigtig

1. tilslutningsafgift: Dette er også kendt som adgang gebyr. Dette bør være kendt for de fleste af telefonkortet kunder. Dette gebyr er opkrævet når man ringer til destinationen. Dette varierer normalt fra 5 cents til 1 dollar. Det værste der kan ske med denne tilslutningsafgift er, når kortet køberen foretager opkaldet og enten telefonsvarer giver et svar, eller hvis opkaldet dirigeres til en telefonsvarer. Dette fratrækker straks tilslutningsafgift selvom kunden ikke har sagt selv et enkelt ord virkelig.
Den bedste mulighed for at komme over dette problem er at vælge en kort, der har ingen forbindelse gebyr. Der er en masse virksomheder, som sælger kort uden tilslutningsafgift. Før du køber nogen telefonkort, bare finde ud af den gennemsnitlige hastighed pr. minut overvejer alle omkostninger. Dette ville helt sikkert give en klar idé om den bedste løsning.
2. Service: Dette gebyr pro-rata til opkald gebyr. Normalt omkring niveauer på 5-15%.
3. fakturering tilvækst: også kendt som minutter afrunding. Hvis selskabet siger, det har 1 minut afrunding, opkræves et opkald af 50 sekunder til 1 minut og 200 sekunder vil blive opkrævet som 4 minutter. Dette kunne være en bedre løsning blandt alle. Jo højere mister perioden afrunding mere kunden.
4. vedligeholdelse gebyr: Dette er en berygtet, skjulte gebyr. Dette bliver opkrævet på telefonen kort enten på en bi-ugentlig eller månedlig basis. Mens købe selve telefonen-kortet, skal kunden læse bøden udskrifter for at finde, hvis der er en vedligeholdelsesgebyr. Hvis overhovedet der er dette gebyr, skal dette kort vælges kun, hvis kunden kommer til at udtømme kortet før den angivne periode.
5. mønttelefoner: Der er tillæg på telefonkort for opkald fra telefonbokse. Dette vil blive opkrævet på kundens telefonkort uanset om opkaldet går igennem eller ej.
6. Adgangsnummer: Fakturering også afhænger om man kalder en lokal adgang dial i antallet eller et frikaldsnummer. Normalt indser en opkalds meget mindre antal minutter hvis han kalder et gratisnummer. Tilrådes det kalder de lokale urskive-i antal som det virker billigere i forhold til det gratis nummer.
7. længe Talking gebyr: Nogle telefonkort opkræve en længe talende gebyr hvis opkaldet overskrider en bestemt varighed. Denne varighed er normalt ca. 20 minutter. Det er bedre at kende og reconnect omkring denne periode.
8. udløbsdato: de fleste af de forudbetalte telekort har en udløbsdato. Der kan være to typer af udløbsdatoer. En er den dato, hvorfra du begynder at bruge kortet og anden er en generel udløbsdato for kortet. Man kan ikke bruge kortet, selv om han har taletid tilbage efter nogen af disse stammer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *